کد خبر : 1412
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 18:49

مدارس کهگیلویه و بویراحمد اماده استقبال باشکوه دانش آموزان

مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد: مدارس کهگیلویه و بویر احمد آماده استقبال باشکوه از دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت؛ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط بازگشایی حضوری دانش آموزان در تمامی مدارس استان فراهم شده است. به گزارش پایگاه خبری الگن خبر حسنعلی عزت خواه در نشست روسا

مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد:

مدارس کهگیلویه و بویر احمد آماده استقبال باشکوه از دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت؛ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط بازگشایی حضوری دانش آموزان در تمامی مدارس استان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری الگن خبر حسنعلی عزت خواه در نشست روسا و معاونین آموزشی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق سردسیری استان در یاسوج گفت:جشن شکوفه های حسینی در تمامی مدارس ابتدایی استان در روز پنج شنبه ۳۱ شهریور با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین بازگشایی مدارس نیز روز دوم مهر ماه در تمامی مدارس استان با عنوان زنگ مهر و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور دانش آموزان، اولیا ،خانواده های شهدا و مسئولان استانی و محلی نواخته می شود.

عزت خواه افزود : با هدف بازگشایی باشکوه مدارس در هفته پایانی شهریور ماه مانور بازگشایی زیباسازی و پاکسازی مدارس استان به همت مدیران و معلمان مدارس اجرا خواهد شد.

وی در پایان از روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق خواست با بازدید میدانی از تمامی مدارس در مقاطع مختلف بو شناسایی و رفع مشکلات زمینه را برای بازگشایی مطلوب مدارس فراهم آورند.

وی دانش آموزان را سرمایه های ارزشمند انسانی و امانتی در دست آموزش وپرورش و معلمان عنوان و خطاب به روسای آموزش وپرورش گفت: با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیتها برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی باید اهتمام‌ ویژه ای داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.