کد خبر : 679
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 15:11

اعضای داوطلب، بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جمعیت هلال احمر هستند

اعضای داوطلب، بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جمعیت هلال احمر هستند

چراغ سحر مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی همکاری جهت برقراری بیمه خویش فرما ویژه امدادگران هلال احمر خبر داد.  چراغ سحر، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،ضمن قدردانی از زحمات امدادگران و پرسنل این جمعیت در حوادث اخیر بیان کرد: جمعیت هلال احمر یکی

چراغ سحر مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی همکاری جهت برقراری بیمه خویش فرما ویژه امدادگران هلال احمر خبر داد. 

چراغ سحر، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،ضمن قدردانی از زحمات امدادگران و پرسنل این جمعیت در حوادث اخیر بیان کرد: جمعیت هلال احمر یکی از استراتژیک‌ترین دستگاه‌های خدمات رسان است که خدمات مطلوبی به مردم در زمینه های مختلف ارائه داده است.
وی افزود: برای امدادرسانی و ارائه  خدمات بهتر به مرددم، مستعد همکاری، تقویت و هم افزایی دیگر نهادها با این مجموعه است به خصوص حمایت از نیروهای داوطلب و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران که بدون کوچکترین چشم داشت و خیرخواهانه در حوادث به کمک مردم می شتابند.
چراغ سحر، اعضای جمعیت را بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی دانست و اظهار کرد:  اداره کل تامین اجتماعی استان آمادگی هرگونه همکاری در خصوص برقراری بیمه خویش فرما در راستای حمایت از این افراد را دارد. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان انتصاب کاظم فلاحی دوست را به سمت سرپرستی جمعیت هلال احمر استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در این جایگاه موفق و سربلند باشد.

کاظم فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز عنوان کرد: جمعیت هلال احمر مرکز، برنامه های جدی در موضوع تقویت امدادگران واعضاء پیش بینی نموده و درحال پیگیری است واعلام شده امدادگران با ثبت مشخصات واعلام خود اظهاری عدم پوشش بیمه در سامانه امدادیار میتوانند از این نوع بیمه (خویش فرما)بهره‌مند شوند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.