کد خبر : 896
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 13:21

رئیس دادگستری چاروسا منصوب شد

رئیس دادگستری چاروسا منصوب شد

حسنی به عنوان رئیس دادگاه عمومی چاروسا منصوب شد. به گزارش**پایگاه خبری الگن خبر**و به نقل از خبرگزاری فارس از چاروسا طی حکمی از سوی رئیس کل دادگستری استان رئیس دادگاه عمومی بخش چاروسا تغییر کرد. طی این حکم سید یحیی حسنی به عنوان رئیس دادگاه عمومی چاروسا منصوب شد. در سوابق سید یحیی حسنی

حسنی به عنوان رئیس دادگاه عمومی چاروسا منصوب شد.

رئیس دادگستری چاروسا منصوب شد

به گزارش**پایگاه خبری الگن خبر**و به نقل از خبرگزاری فارس از چاروسا طی حکمی از سوی رئیس کل دادگستری استان رئیس دادگاه عمومی بخش چاروسا تغییر کرد.

طی این حکم سید یحیی حسنی به عنوان رئیس دادگاه عمومی چاروسا منصوب شد.

در سوابق سید یحیی حسنی رئیس شعبه ۱۰۲کیفری داسرا استان، ناظر زندان و بازرس دادسرا و بیش از ۷سال در مرکز استان سابقه فعالیت قضایی دارد.

گفتنی است، سیدیحیی حسنی جایگزین صادق انصاری پور شد و حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لنده منصوب شد.

حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور از قضاتی بود که در مدت چند ساله خود خدمات ارزنده به خصوص در زمینه دعوت از مدیران کل استان را در دستور کار خود قرار و توانست از این طریق خدمات مختلفی به مردم ارائه دهد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری چاروسا روز چهارشنبه دوم شهریور در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.